مقالات

آشنایی با برند زاگز

آشنایی با برند زاگز-بیلسی

 

 

 همراهان گرامی  بیلسی ، کمپانی زاگز سال ۱۹۹۲ در استرالیا متولد شد و خیلی زود به عنوان رهبر تولید تجهیزات شنا، به عنوان نمایندگی زاگز معرفی شد. برند زاگز در سراسر جهان محصولاتش را به بیش از ۵۰ کشور دنیا عرضه کرد. نتیجه چشم انداز الهام بخش زاگز، گراهام مک کنوچی و پیتر آرچر بودند که رویای زیبای لذت در حین شنا را برای کلیه شناگران جهان به ارمغان آوردند. سال ۱۹۹۴ این کمپانی نخستین عینک شنا زاگز دابلیوژی فانتوم را تولید و یکسال بعد روانه بازار کرد. نمایندگی زاگز اصلی در انگلستان، استرالیا، هنگ کنگ، آلمان و نیوزیلند مستقر هستند. سال ۱۹۹۶ لنزهای آینه ای بر روی عینک های فانتوم گذاشته شد و سال های بعد برند زاگز شروع به تولید مایو زاگز برای شنا کرد. برای اولین بار عینک ایمنی زاگز Saibo به عنوان یک عینک محافظ توسط زاگز به بازار معرفی شد. این کمپانی با استفاده از مواد سیلیکونی بسیار باکیفیت و قابل انعطاف در تولید عینک شنا زاگز و نیز طراحی و ساخت عینک های شنا در اندازه کوچکتر و رنگ های جذاب مخصوص کودکان و همچنین استفاده از لنزهای کروماتیک جهت UV کردن عینک ها ، لنزهای پلاریزه و لنزهای قطبی پلوتونیوم و… خود را در لیست برترین های دنیای تولید تجهیزات آبی قرار داده است. برند زاگز استرالیایی-انگلیسی اولین برندی بود که با تولید Aqualast Zoggs طیف وسیعی از لباس های شنای ۱۰۰٪ ضد کلر، جایگاه خود را اثبات کرد.

 علاقه این برند تولید مایو زاگز شنای خلاقانه و باکیفیت، عینک های شنای زاگز ایمن با طراحی منحصر به فرد، کلاه های شنای متنوع و متناسب با مایوهای زاگز و دیگر محصولات و لوازم جانبی شنا می باشد. هدف نمایندگی زاگز ایجاد لحظات سرگرم کننده و پر از لذت در آب برای همه شناگران مبتدی تا حرفه ای چه جهت آموزش یا تناسب اندام، تفریح و یا مسابقه شنا می باشد. برای زاگز مهم این است که شناگران در مسیر سرگرمی با داشتن اعتماد بدون قید و شرط به عینک شنا زاگز Zoggs، لباس شنا و تجهیزات لازمه خود، شنا را تجربه کنند. این کمپانی به صورت خستگی ناپذیری به نوآوری و توسعه محصولات جدید خود ادامه می دهد تا شناگران برای لذت بردن از زندگی در مسیر سرگرمیِ بودنِ در آب قرار بگیرند. برند زاگز با استفاده از تکنیک های نوآورانه در راه های خلاقانه برای دستیابی به عینک های شنا با عملکردی فوق العاده، مایو زاگز متناسب با افراد و تجهیزات شناور هیدرودینامیکی در حال رشد و ارتقا قدم برمی دارد.

تاریخچه برند زاگز

در سال 1992 ، و در سال 1994 زاگس اولین عینک ثبت اختراع عینک Phantom را راه اندازی کرد ، که اندکی بعد با راه اندازی Little Ripper در سال 1995 به عنوان شماره 1 عینک شنای نوجوانان در استرالیا و انگلیس . سال 1996 شاهد معرفی لنزهای آینه ای به عینک های Zoggs Phantom بود. در سال 1997 ، Zoggs با راه اندازی Toggs ، 26 سبک به نام سواحل استرالیا ، به لباس شنا درآمد ، آنها همچنین با معرفی عینک Saibo ، یک عینک قاب نرم مروارید ، یک قدم دیگر جلوتر رفتند و به Zoggs دنیای دیگری می بخشند.

در سال 1998 ، Zoggs Polyotter را خریداری كرد و شروع به استفاده از لباس Bobin و float در محدوده خود كرد ، و اولین قدمها را در دسته اعتماد به نفس قرار داد ، سپس در سال 1999 توسط لنزهای Zoggs CV (Clearr Vision) ، كه ادعا می كرد وضوح و روشنایی را بهبود می بخشد ، دنبال كرد. در داخل منزل هنگام برش تابش نور خورشید. Zoggs در سال 2001 با ارائه Super Seal با معرفی اولین قاب مناسب انعطاف پذیر 100٪ سیلیکون ، به توسعه دامنه عینک خود ادامه داد. این امر اندکی در سال 2003 توسط جهانی دیگر با راه اندازی عینک های کودکان دنبال شد ، دامنه ای از عینک هایی که به طور خاص برای کودکان تا 6 سال طراحی شده اند. این عینک ها متناسب با صورت های کوچکتر ساخته شده اند و بسیار رنگارنگ تر و کاربردی ترند.

در سال 2004 ، فناوری لنزهای منحنی CLT launch راه اندازی شد که ادعا می کند در حین شنا 180 درجه دید محیطی و در نتیجه دید بیشتری دارد. در سال 2005 ، Zoggs Predator Goggles را با فناوری طراحی Bio-Integral با فریم Wiro راه اندازی کرد. این قابلیت استفاده از عینک یک تکه با قاب را ارائه می دهد که تناسب و راحتی فردی را ارائه می دهد. همچنین در سال 2009 Zoggs به یکی از اولین مارک هایی تبدیل شد که بادی های قابل اطمینان PVC را به عنوان استاندارد در محدوده اطمینان از آب معرفی می کند. سال بعد ، سیستم های تسمه Push-pad و Ratchet Quick-fit راه اندازی شدند. اینها دارای مکانیزم های پیشرفته تسمه ای هستند که در قاب ها ادعا می شوند تنظیم بندهای عینک را آسان تر می کنند.

در سال 2008 ، واشرهای ضد حساسیت Soft-Seal launch راه اندازی شدند که برای تناسب بهتر به خطوط شناگران می رود. در سال 2009 این شرکت مجموعه Swimshapes خود را به بازار عرضه کرد ، یک سری لباس شنا که ادعا می شود تمام شکل های بدن را چاپلوس ، تقویت و پشتیبانی می کند. این محدوده شامل یک “Booty Suit” است که دارای پشتیبانی از نیم تنه ، کنترل شکم و حتی ادعا می کند که باعث افزایش سطح پایین پوشنده می شود. Zoggs همچنین از طرح عینک Phantom بزرگسالان خود برای ایجاد عینک Phantom برای کودکان و نوجوانان استفاده کرد.

در سال 2010 Zoggs عینک شنا های Predator Flex خود را با 4 فناوری Flexpoint on روی پل بینی راه اندازی کرد که ادعا می شود انعطاف پذیری قاب را افزایش می دهد ، و یک تناسب سفارشی ایجاد می کند. آنها همچنین با Pinsitive Drive Fins خود ، یک باله شنا طراحی شده برای استفاده در هر چهار حرکت ، اولین کسانی بودند که به بازار آمدند. سال 2011 با معرفی Swimfree ™ Floatsuit ، یک فناوری ثبت اختراع با شناوری بادی ، دستاوردهای بزرگی برای Zoggs به دست آورد ، که می تواند با رشد اعتماد کودک به آب کاهش یابد. Zoggs همچنین فناوری Cushion Air را در قابهای خود قرار داد ، که ادعا می شود تقریباً هیچ احساسی به عینک های خود نمی دهد ، واشرهای سیلیکونی حاوی جیب هوا برای یک تناسب سفارشی هستند و دیگر از پوشیدن عینک دور چشم مشخص نمی شوند. Zoggs همچنین لنزهای Polarized را به قاب های Predator Flex و Predator معرفی کرد.

در سال 2012 Zoggs دریچه های تورم آسان را به انواع تورم های خود معرفی کرد ، که ادعا می کنند محصولات بادی را آسان تر و سریعتر باد می کنند و باد می کنند. سال 2013 دنیای دیگری برای Zoggs به وجود آمد ، زیرا آنها اولین مارکی بودند که از عینک های عکس کروماتیک در عینک های خود استفاده می کنند ، لنزهایی که با تغییر شرایط نور سازگار می شوند ، لنزهای واضح را در نور کم و لنزهای رنگی را در شرایط روشن ارائه می دهند. آنها همچنین با استفاده از عینک های کوچک تر ، لنزهایی را آزمایش کردند و با عینک های Sea Demon خود لنزهای هولوگرام را به این محدوده اضافه کردند. در سال 2014 آنها لنزهای Polarized خود را برای ایجاد عینک Predator Flex Polarized Ultra تولید کردند ، لنزهای قطبی ساخت ایتالیا برای دفع نور آبی طراحی شده اند و ادعا می شوند هنگام شنا در فضای باز حتی دید واضح تری دارند.

در سال 2015 ، Zoggs با استفاده از ویژگی های قبلی Predator و Predator Flex ، عینک های راکتور تیتانیوم Predator Flex را راه اندازی کرد. عینک های راکتور تیتانیوم دارای لنزهای عکس-رنگی هستند که با توجه به شرایط نوری و قطبش برای کاهش تابش خیره کننده واکنش نشان می دهند. آدام واکر ، اولین بریتانیایی که در هفت اقیانوس – 7 سخت ترین اقیانوس جهان شنا کرد ، در هفتمین و آخرین شنای خود از ایرلند به اسکاتلند شنای Predator Flex Titanium Reactor را پوشید که این شنا 10 ساعت و 45 دقیقه طول کشید.

در سال 2016 ، Zoggs با ارائه عینک Tri Power Vision که دارای واشر سیلیکون مایع ، یک قاب سبک وزن و لنزهای پلی کربنات درجه نوری است ، در ارائه عینک جدید فریم به عینک های خود ادامه داد. سال 2017 قاب جدیدی را برای عینک های نمادین Predator معرفی کرد که دارای واشرهای Ultra-Fit است که نسبت به مدل قبلی 15٪ سبک تر و سبک تر هستند.

در سال 2018 ، Zoggs Fogbuster Anti-Fog & Lens Cleaner به دلیل “ناراحتی موقتی و آسیب کوتاه مدت چشم” فراخوانده شد که احتمالاً ناشی از استالدئید و پروپیونالدهید است. برخی از افراد اعلامیه های موجود در وب سایت های دولتی و خرده فروشان را ناکافی می دانند و باید Zoggs را به تمام استخرهای شنا در استرالیا اعلام می کرد. در سال 2019 ، Zoggs از Darren Lydeamore ، شناگر کوئینزلند ، که پس از استفاده از ژل ضد مه فراخوانده شده در داخل عینک خود ، درد و آسیب دیدگی چشم خود را عذرخواهی کرد. در سال 2020 ، گروه پوشاک ورزشی Head Zoggs را خریداری کرده است.