مقالات

راهنمای خرید عینک شنا

خرید عینک شنا -فروشگاه بیلسی تهران

راهنمای خرید عینک شنا

چه در یک استخر سرپوشیده شنا کنید یا در آب های آزاد ورزش کنید، عینک برای دید زیر آب ضروری است و از چشمان شما در برابر مواد محرک مانند کلر و آب شور محافظت می کند. اما همه ما احساس کرده‌ایم که شنا کردن با یک جفت عینک که آنطور که باید کار نمی‌کند چگونه است ، به دلیل نشتی بند نامناسب یا حتی تناسب نامناسب که بعد از چند بار چشم‌های راکونی به شما می‌دهد. برای یافتن بهترین عینک شنا برای همه سنین و توانایی ها، با مربیان، مربیان و رقبای شنا مشورت کردیم تا برندهایی را که به آنها اعتماد دارند کشف کنیم.

نکاتی که هنگام خرید عینک شنا باید به آن توجه کرد

قرار گرفتن روی چشم

عینک شنا خوب اجازه ورود آب را نمی دهد. عینک ها باید به راحتی بسته شوند، حتی بدون بند، اما نباید آنقدر محکم باشند که در اطراف چشم شما آثاری باقی بگذارند.

“صورت هر کس کمی متفاوت است، بنابراین ممکن است لازم باشد یک دسته را امتحان کنید.” از نظر مواد، کارشناسان ما به ما گفتند که بهترین عینک‌های شنا معمولاً از یک واشر لاستیکی در اطراف چشم استفاده می‌کنند – برخلاف عینک‌های فوم. کسانی که در دورهای صبح خود مسابقه می دهند یا می دوند باید به دنبال عینک هایی با واشرهای محکم تر باشند، در حالی که شناگران مبتدی و معمولی تر با واشرهایی که دورتر از چشم ها قرار می گیرند، مشکلی ندارند.

پل بینی

عینک‌های مخصوص شناگران متوسط ​​و پیشرفته معمولاً با قطعات پل بینی قابل تنظیم برای تناسب ایمن‌تر ارائه می‌شوند، اگرچه کارشناسان ما می‌گویند این ویژگی برای بچه‌ها، مبتدیان و استخربازان عادی ضروری نیست.

با این حال، قرار گرفتن بهتر در اطراف پل بینی شما مطمئناً ضرری ندارد و این روزها مجبور نیستید هزینه زیادی برای این امتیاز بپردازید. اکثر انتخاب‌های برتر ما برای بزرگسالان حداقل با سه اندازه مختلف از پل‌های بینی قابل تعویض ارائه می‌شوند – یا در غیر این صورت، یک اندازه که می‌تواند برای انواع چهره‌ها تنظیم شود.

لنزها

سبک لنزعینکی که خریداری می کنید بسته به نوع شنای شما متفاوت است. در حالی که ممکن است در مسابقات سه‌گانه در فضای باز شرکت نکنید.دراستخرهای روبازلنزهای پلاریزه، آینه‌دار یا محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش زمانی که بین دو ضربه در معرض نور خورشید قرار می‌گیرید، مفید خواهند بود.

لنزهای محکم با مشخصاتی که برای فعال کردن دید محیطی منحنی دارا هستند، برای شناگران رقابتی مناسب هستند – اما اگر به دنبال سرعت ساده‌تر نیستید، لنزهای پهن‌تر و صاف‌تر ممکن است راحت‌تر باشند و دید کمتری را منحرف کنند. مگر اینکه نیازهای شما فوق العاده خاص باشد، روی انتخاب ویژگی ها و شکل لنز خود استرس زیادی نداشته باشید. در عوض، روی احساس یک عینک بر روی صورت خود تمرکز کنید.

بهترین برند عینک شنا

عینک شنا زاگز - فروشگاه بیلسی سعادت آباد

عینک شنا زاگز: عینک شنا زاگز ZOGGS Ultima Airکد 301795

به لطف عینک‌های تیتانیوم هوایی، با بالشتک نرم و فناوری لنز، با اطمینان آب را بشکنید. عینک‌هایی که حس فوق‌العاده دارند، عینک‌های هوای تیتانیوم  واقعاً تجربه بصری جلسه شنا را افزایش می‌دهند. فناوری لنز خمیده  دید محیطی 180 درجه را به شما می دهد، تابش خیره کننده ناشی از انکسار نور را کاهش می دهد و لنزهای ضد مه، دید شما را هم در داخل و هم در خارج از استخرشفاف می کند.

خرید عینک شنا زاگز - فروشگاه بیلسی تهران

عینک شنا زاگز: عینک شنا زاگز ZOGGS Aquaflex کد 305487

این عینک دارای فناوری منحصر به فرد  برای افزایش انعطاف پذیری فریم است که تناسب راحت و منحنی را ارائه می دهد. فناوری لنز منحنی با دید محیطی 180 درجه، حداکثر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و ضد مه را با هم، برای ارائه وضوح استثنایی دارا است.

قاب ضد حساسیت  جدید که از سیلیکون مایع ساخته شده است، تناسب و راحتی فوق العاده سبکی برای کانتورینگ صورت می دهد. لنزهای دودی، این عینک را برای شنا در فضای داخلی و خارجی در شرایط نور کم ایده آل می کند.

قیمت عینک شنا اورجینال - فروشگاه بیلسی

عینک شنا زاگز: عینک شنا زاگز ZOGGS Panaroma کد 303564

این عینک  به گونه ای طراحی شده است که راحتی فوق العاده، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و شفافیت شگفت انگیز زیر آب را به کاربر ارائه می دهد. با همان مشخصات نسخه بزرگسالان ساخته شده است اما برای شناگران جوان شما کمی کوچکتر است.

به لطف عینک پانوراما به شناگرجوان خود، آزادی بیشتری در استخر بدهید تا بیشتر از همیشه ببیند. لنزهای منحنی محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش، نمای پانورامایی را که نشان می‌دهد ارائه میدهد و در نتیجه یک نمای کامل 180 درجه ایجاد می‌کند، و لنزهای ضد مه تراکم را از بین می‌برند. بچه ها می توانند با یک بند قابل تنظیم که به طور شگفت انگیزی قوی و بادوام است، تناسب کامل را پیدا کنند، بنابراین برای بچه ها عالی است.

خرید عینک شنا اصل - فروشگاه بیلسی تهران

عینک شنا زاگز: عینک شنا زاگز Zoggs Phantom Elite کد 304573

عینک بسیارشیکی است و شناگر عاشق طراحی عینک آینه ای خواهید شد. طراحی شده با لنزهای آینه ای، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و فناوری ضد مه برای شفاف نگه داشتن دید شما در هنگام شنا در زیر آب. آنها نه تنها فوق العاده به نظر می رسند، بلکه دارای طیف وسیعی از ویژگی ها هستند تا اطمینان حاصل شود که کودک شما بهترین تجربه شنا را دارد. لنز آینه ای در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و نورهای روشن، ضد مه هستند و با طراحی منحنی، راحتی و ایمنی تقریبا تضمین شده است.

عینک شنا اورجینال مردانه - فروشگاه بیلسی

عینک شنا زاگز: عینک شنا زاگز ZOGGS Phantom 2 کد 303516

با عینک‌های  زاگز فانتوم احساس خوبی در سر خوردن در آب داشته باشید. علاوه بر ظاهر عالی، این عینک دارای یک سیستم تنظیم سریع است که به شما کمک می کند تناسب مناسب را پیدا کنید و همچنین دارای یک بند یقه شکاف برای حداکثر پشتیبانی و راحتی است.

عینک شنا زنانه زاگز - فروشگاه بیلسی

عینک شنا زاگز: عینک شنا زاگز ZOGGS Phantom Clear کد 300874

عینک شفاف فانتوم راحتی فوق‌العاده‌ای را با قاب  ضد حساسیت ارائه می‌کند که به خطوط صورت شناگربرای تناسب  قالب می‌دهد و درعین حال نرمی را برای پوست حفظ می‌کند وراحتی توسط بالشتک بادی که اطراف لنزها را احاطه کرده است، فراهم می‌شود و به خوبی بند کار می‌کند زیرا فشار و علائم اطراف چشم را کاهش می‌دهد. این عینک ها حتی با مکانیزم بند کشویی با قابلیت تنظیم آسان کاملاً قابل تنظیم هستند.