مقالات

هرآنچه باید در خصوص انتخاب تیشرت ورزشی مردانه دانست!

هرآنچه باید در خصوص انتخاب تیشرت ورزشی مردانه دانست!-بیلسی

 همراهان عزیز و ارجمند فروشگاه ورزشی بیلسی، یکی از عوامل موثر که می‌تواند باعث انگیزه مضاعف برای فعالیت و تحرک بدنی شود، لباس مناسب است که ورزشکار را تهییج می‌کند حرکات ورزشی را با شور و اشتیاق انجام دهد.

هیچ چیز بهتر از داشتن یک‌سری پوشاک ورزشی سبک و راحت برای یک ورزشکار مرد نیست. از میان البسه مختلف ورزشی آقایان تیشرت یکی از آن‌هاست. تیشرت یک پوشش اسپرت دوست داشتنی برای تمام آقایان ورزشکار و ورزش دوست به حساب می‌آید.

تیشرت‌های ورزشی امروزه در انواع، اقسام و طرح‌های مختلف باشگاه‌های ورزشی و یا ستاره‌های بی چون و چرای دنیای ورزش جهان تولید می‌شوند و به خودی خود از نظر ظاهری آنقدر جذاب هستند که شما را وادار به خرید یک نمونه از مدل‌های خود کنند.

تنها توجه به ظاهر یک البسه ورزشی برای خرید آن کافی نیست، باید به نکات دیگری نیز در این خصوص توجه کرد که اگر کمی حوصله کنید و با ما در ادامه این مطلب از مینینیم همراه شوید، ما این نکات را برایتان شرح خواهیم داد.

نکات حائز اهمیت هنگام انتخاب و خرید تیشرت ورزشی مردانه

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در هنگام خرید تیشرت ورزشی می‌بایست به آن ها توجه کرد،میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

تیشرت مردانه کد ۰۱۶۶ بیلسی – طوسی

تیشرت آزاد یا جذب؟

  • اولین نکته در خصوص خرید تیشرت ورزشی مردانه توجه به فرم کلی این دسته از البسه اسپرت و ورزشی است. اگر دارای اندامی مناسب، مطلوب و در یک کلام خوش تیپ هستید، خرید خود را متوجه تیشرت‌های جذب نمایید. این فرم لباس‌ها قابل استفاده در محیط‌ها و اماکن باشگاهی و تمرینی و همین‌طور غیر باشگاهی هستند.در غیر این صورت حتماً از تیشرت‌های ورزشی با فرم آزاد استفاده نمایید، با این انتخاب توجه دیگران هنگام تمرین و فعالیت بدنی به سوی شما جلب نمی‌شود، از طرفی هم از آزادی عمل و اعتماد به نفس بیشتری در حین انجام تمرین‌های ورزشی برخوردار می‌شوید.

تی شرت مردانه بیلسی – آبی- ۸۹۸۱

 سایز مناسب

  • نکته دوم در انتخاب تیشرت ورزشی مردانه توجه به اندازه مناسب لباس با نیم تنه بالایی شما ورزشکاران مرد عزیز است که برای این منظور توصیه می‌کنیم حتما به فکر خرید یک لباس مناسب با سایز خود برای ورزشتان باشید.فراموش نکنید که استفاده از لباس‌های تنگ سبب ایجاد مشکل در امر ورزش و استفاده از لباس‌های خیلی گشاد و بزرگ نیز جلوی دست و پای شما را حین فعالیت و تحرک می‌گیرد.

جنس پارچه

  • جنس پارچه تیشرت باید به نوعی باشد که در حین انجام حرکات ورزشی و یا برخورد با اجسام تیز به راحتی دچار آسیب نشود. همچنین لازم است خنکی و راحتی با برای ورزشکاران ایجاد کند. کیفیت دوخت تی‌شرت باید به نوعی باشد که تن خور زیبایی برای ورزشکاران داشته باشد. داشتن حس خوب و زیبایی با پوشیدن یک تی‌شرت ورزشی شیک، می‌تواند از نطر روانی بر روی ورزشکار تاثیر مثبت گذاشته و در نتیجه عملکرد ورزشی وی را بهبود بخشد.

تیشرت مردانه بیلسی – طوسی – ۲۳۷۵

کیفیت دوخت

  • موضوع مهم و اساسی جنس و کیفیت دوخت هر نوع لباس منجمله تیشرت ورزشی مردانه را فراموش نکنید

    فاکتور مهم بعدی در خصوص انتخاب و خرید تیشرت ورزشی مردانه توجه به جنس لباس و همین‌طور کیفیت دوخت آن است. از نظر جنس تیشرتی مناسب است که ۱۰۰٪ از الیاف نخی تولید نشده باشد بلکه در ساختار بافتی آن، مقداری پلی‌استر نیز به کار رفته باشد.

    در کنار این موضوع میزان گرمی و یا خنکی جنس لباس ورزشی نیز حائز اهمیت است و نباید به راحتی از کنار آن گذر کرد؛ یعنی برای استفاده در فصل زمستان به سراغ تیشرت‌های مخصوص این فصل و برای تمرین کردن در شرایط گرم تابستانی در پی تیشرت‌های ورزشی تابستانی باشید.

    فارغ از نوع جنس، تیشرت باید دارای منافذ و روزنه‌هایی برای عبور و مرور جریان هوا به داخل و هم‌چنین تبخیر تعرقات جسمانی شما باشد.

    لازم است که ای پوشش از قسمتی مش یا همان تور مانند در بخش‌های سینه و یا کناره و پشت لباس برخوردار باشد.

    موضوع اساسی دیگر در این زمینه توجه به کیفیت دوخت لباس خصوصاً در قسمت‌های کناره، زیر بغل و دور یقه آن است، سعی کنید لباس منتخب ورزشی شما از کیفیت دوختی بالا برخوردار باشد.

    یک دوخت خوب و کیفی مانع در رفتگی، پارگی و شکافته شدن تیشرت شما در برابر فشارهای ناشی از کار و تمرین می‌شود.

تیشرت مردانه بیلسی 1362 طوسی روشن

فرم یقه و نوع آستین

  • یکی دیگر از نکات مهم و قابل توجه که می‌تواند در انتخاب شما سهیم باشد، فرم یقه و آستین‌های تیشرت ورزشی مردانه است. شما می‌توانید بر اساس فیزیکی بدنی خود تیشرتی با یقه ایستاده، برگردان، گرد و یا هفتی انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

    معمولاً آن دسته از آقایان ورزشکاری که از نیم تنه فوقانی بزرگ و قدرتمندی برخوردار هستند به لحاظ عضلانی بهتر است از تیشرت‌های ورزشی یقه هفت استفاده کنند و دیگر ورزشکاران نیز که قطعا دارای نیم تنه بالایی ظریفی هستند به سراغ خرید تیشرت‌های ورزشی با یقه گرد بروند.

    در خصوص نوع آستین، کوتاه و بلند بودن آن نیز این خودتان هستید که باید تصمیم نهایی را اتخاذ کنید.

    پیشنهاد مینینیم این است که اگر قرار است از تیشرت ورزشی مردانه خود در فصل زمستان بهره‌برداری کنید، حتما به سراغ خرید مدل‌های آستین بلند باشید در غیر این صورت از مدل‌های آستین کوتاه کمک بگیرید.

تیشرت مردانه بیلسی 2374 زرد

دوام چاپ استفاده شده

  • بیشتر تی‌شرت های ورزشی مردانه دارای چاپ با طرح های خاص و فانتزی هستند. وقتی از کیفیت چاپ صحبت میکنیم منظور این است که وقتی تیشرت ورزشی زیاد میپوشیم و یا آن را میشوریم چاپش کم رنگ و یا کنده نشود.

راحتی و سبکی

  • تیشرت ورزشی مناسب تمرین باید به گونه‌ای باشد که به هنگام تعریق و در نتیجه خیس شدن لباس، سریع تر خشک شود که سبب راحتی ورزشکار میشود. به منظور همین نکته جنس بیشتر تی شرت های ورزشی از پلی استر و یا سایر مواد مناسب این کار ساخته میشود.

طراحی زیبا

  • طراحی زیبا نیز فاکتور مهمی برای جذاب به‌ نظر رسیدن ورزشکار هنگام تمرین میباشد. خیلی از ورزشکاران به ظاهر و استایل خود توجه دارند که با به تن داشتن تی شرتی شیک با طراحی زیبا میتوانند به این مهم دست پیدا کنند.

تیشرت مردانه بیلسی 8651 سفید

برترین مواد توصیه شده برای تیشرت ورزشی  

 1 . جنس پارچه نایلون

نایلون دومین پارچه محبوب جهان است. این الیاف به دلیل دوام ، استحکام و مقاومت در برابر آب شناخته شده است. نایلون به دلیل استحکام خود یکی از کشسان ترین الیاف مصنوعی موجود در بازار است . تیشرت ورزشی نایلونی برای ورزش در فضای باز مانند پیاده روی استفاده می شود که ویژگی ضد آبی آن به شما کمک می کند.  برای فعالیتهایی که نیاز به خشک شدن سریع  و سرمایش دارند مناسب نیست و تمایل کمی به خشک کنندگی دارد. یعنی آب را دیر و یا جذب نمی کند.

خشک شدن پارچه های نایلونی مدت زمان بیشتری طول می کشد. اگر به دنبال تیشرت ورزشی ای هستید که سریع خشک می شود ، قطعاً نایلون خالص چیزی است که باید از آن اجتناب کنید. به غیر از این ، بازیافت نایلون نیز بسیار سخت است. بنابراین اگر دوست دار محیط زیست هستید  لباس نایلونی خود را برای مدت طولانی نگه دارید.

تیشرت مردانه بیلسی 2374 گلبهی

2 .جنس پارچه  پلی استر

در کنار نایلون ، پلی استر یکی از رایج ترین الیاف های مصنوعی برای تیشرت  ورزشی است. لباس های پلی استر به دلیل دوام ، خشک شدن سریع ، مقاومت در برابر شستشوی ماشین ، نگهداری فرم و مقاومت در برابر لکه ها بسیار محبوب هستند. لباس های پلی استر یکی  از بهترین مواد در بین مواد مصنوعی  برای جذب فیتیله  ایست و به شما کمک می کند با از بین بردن عرق از روی پوست ، احساس خنکی داشته باشید

  به دلیل داشتن مقاومت در برابر ماشین لباسشویی ، می توانید تیشرت ورزشی یا تیشرت بدنسازی پلی استر خود را در ماشین لباسشویی بریزید بدون اینکه نگرانی داشته باشید که آیا فرم آن از دست می رود یا خیر. علاوه بر این ، پلی استر معمولاً بسیار ارزانتر از نایلون است و پس از سایش راحت تر بازیافت می شود با این حال ، پلی استر کامل نیست.  در مقایسه با نایلون ، لباس های ورزشی ساخته شده با پلی استر به اندازه کافی ضد آب و برای تنفس خیلی مناسب نیستند. این امر باعث می‌شود لباس‌های پلی‌استر برای ورزش هایی مناسب تر باشند که به مقاومت در برابر آب نیاز نیست.

 

تیشرت مردانه بیلسی 8651 کِرِم

3 . جنس پارچه اسپندکس

Spandex  الاستیک ترین الیاف مصنوعی در بازار است. بدون از دست دادن فرم می توان آنها را بصورت گسترده کشید. به همین ترتیب ، پارچه های اسپندکس بیشتر در ساخت شلوار یوگا استفاده می شود که کشش ، مهم ترین بخش تمرین است . این الیاف مصنوعی می‌تواند تا شش برابر طول عادی خود کش بیاید و پس از آن به جای خود برگردد. این ماده همچنین رطوبت را از بین می برد. به سرعت خشک می شود و دامنه حرکتی نامحدودی را ارائه می دهد. با این وجود کیفیت بالای کشسانی آن ، اسپندکس را نیز هنگام تمیز کردن ، پارچه ای شکننده می کند. بر خلاف پلی استر ، اسپندکس در برابر سایش مقاومت چندانی ندارد. این بدان معناست که شما نمی توانید تیشرت ورزشی اسپندکس خالص خود را بدون اینکه بسیار مراقب باشید بشویید . بهتر است از شستوشوی ماشینی اسپندکس اجتناب کنید تا ماندگاری بیشتری برایتان داشته باشد.

تیشرت مردانه بیلسی 8740 صورتی

4. جنس پارچه بامبو

همانطور که از نام این محصول پیداست ، پارچه بامبو از الیاف طبیعی بامبو ساخته شده است . با اینکه گفتیم بهترین الیاف برای تیشرت ورزشی الیاف مصنوعی است. اما الیاف بامبو به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود می تواند گزینه خوبی برای تیشرت ورزشی باشد . این ماده سبک است. این ماده سبک ، بادوام و سریع خشک و دارای مزایای اضافی محافظت از آفتاب است. اما این همه چیز نیست. یکی از جالب ترین ویژگی های بامبو ، ویژگی های ضد باکتری آن است. شما قادر خواهید بود لباس‌های خود را که از بامبو ساخته شده خیلی بیشتر از دیگر لباسهای موجود در بازار بدون شستشو بپوشید.

پارچه های بامبو که از الیاف طبیعی ساخته شده اند ، تجزیه پذیر هستند و باعث می شوند نسبت به پارچه های ساخته شده از الیاف مصنوعی ، بیشتر با محیط زیست سازگار باشند. متأسفانه ، ساختن پارچه بامبو می تواند یک فرایند بسیار پر تلاش باشد. بنابراین ، پارچه بامبو می تواند برای اکثر مردم قدری گران قیمت باشد. مگر اینکه حاضر باشید پول زیادی را برای لباس ورزشی خود خرج کنید.

تیشرت مردانه بیلسی 1362 کرم

 

5. جنس پارچه پلی پروپیلن

مانند پلی استر ، پلی پروپیلن نیز از پلاستیک ساخته می شود. اما برخلاف پلی استر ، این ماده مصنوعی کاملاً ضد آب است. به علاوه ، پلی پروپیلن رطوبت را مجبور به عبور از الیاف آن می کند. همچنین آن را به سطح پارچه که در آن می تواند تبخیر شود ، بیرون می اندازد.حتی اگر هنگام تمرین عرق کنید و قسمت بیرونی تیشرت ورزشی  خیس شود ، آنچه را لمس می‌کنید کاملاً خشک است. این به عنوان یک لایه پایه عالی است. این الیاف محافظ حرارتی خوبی در هوای سرد است. در نتیجه برای ورزش در فضای باز مانند پیاده روی یا اسکی مناسب می باشد.

پلی پروپیلن ذاتاً از نظر لکه مقاوم است. چون این پارچه فقط وقتی می تواند تغییر رنگ دهد که مایع بسیار داغ باشد. اگر شیک پروتئین خود را بر روی  تیشرت ورزشی خود ریخته اید ، می توانید به راحتی مایعات را پاک کرده و با سفید کننده آن را بشویید بدون اینکه رنگ لباس تغییر کند.

انواع تیشرت های ورزشی مردانه در گیشا اسپرت

جنس تیشرت‌ ورزشی اغلب نخ پنبه و یا ترکیب نخ و پلی استر است و گاها فلامنت نیز در آن‌ها بکار برده می‌شود. فرم یقه تی شرت‌های اسپرت معمولا گرد و هفت بوده و تن خور آن‌ها جذب یا آزاد است. تی‌شرت‌ ورزشی یقه دار که پولوشرت نامیده می‌شود نیز نوعی دیگر از این دسته بندی به شمار می‌رود.ورزشکاران رشته‌های مختلف مانند بدنسازی، فیتنس و کراس فیت حین تمرینات از تیشرت‌ها استفاده می‌کنند. در فصل گرما استفاده روزمره از تیشرت نیز در بین آقایان رایج است، همچنین دارای برندهای متنوعی هستند مانند:

  • نایک
  • ریباک
  • آندرآرمور
  • اپتیمم نوتریشن
  • آدیداس
  • بی‌ اس‌ ان
  • سلوکور
  • ماسل‌ فارم
  • و …

فاکتورهای موثر در تعیین قیمت تیشرت ورزشی مردانه

هر آنچه که در این مطلب گفته شد از جمله نکات حائز اهمیت و تاثیرگذار بر روی قیمت تیشرت ورزشی مردانه می‌باشند که البته باید گفت خیالتان از بابت قدرت این قبیل از لباس‌های ورزشی کاملا آسوده باشد و صرفا با توجه به قیمت یک لباس اقدام به خرید آن چه در زمینه ورزشی و چه غیر ورزشی نکنید.

همراهان عزیز و گرامی فروشگاه بیلسی، همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب تیشرت ورزشی مردانه مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل میان مطالب، انواع تیشرت ورزشی مردانه شیک، کیفی، با جنس، طرح، رنگ‌ و دوخت مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این تیشرت ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی نام و یا متن زیر هر محصول می‌توانید وارد بخش خرید شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.